Serwis Smay używa cookies. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies.

Gwarancja i serwis

Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją producencką

Dział Serwisu naszej firmy obejmuje opieką wszystkich naszych Klientów w zakresie obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej w odniesieniu do produktów i systemów produkowanych przez naszą firmę. Serwis to doświadczeni inżynierowie automatycy i technicy serwisu, który zawsze chętnie służą Państwu pomocą.

Kontakt

Obsługa klientów w zakresie serwisu i przeglądów

Kierownik Działu Serwisu
Marcin Polak
tel.: (+48) 12 37 81 830
tel. kom.: (+48) 668 325 825
e-mail: m.polak@smay.eu

Prosimy o wysłanie wypełnionego formularza „Karta zgłoszenia – formularz serwisowy” na adres opiekuna regionalnego Państwa firmy.

 

Obszar działania SERWISU PRODUCENTA SMAY

  • Klapy przeciwpożarowe, klapy wentylacji pożarowej, klapy oddymiające;
  • Systemy Safety Way®;
  • Systemy Safety Carpark:
    • wentylacja bytowa i pożarowa,
    • systemy detekcji CO/LPG,
  • Regulatory przepływu i ciśnienia:
    • regulatory zmiennego i stałego ciśnienia VAV, CAV;
    • regulatory ciśnienia RPP-P, RPP-R;
  • System LAB Control;
  • System Safety Exit – system ZODIC;

Zakres usług

  • Safety Way®:
    • uruchomienie i kalibracja systemu różnicowania ciśnień,
    • próby odbiorcze zgodnie z normą PN-EN 12101-6 cz. 6, po aranżacji przestrzeni biurowych itp.,
    • próby współdziałania z innymi systemami w obiekcie (CSP, BMS),
    • naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne,
    • przeglądy techniczne oraz próby coroczne zgodnie z normą PN-EN 12101-6 cz. 6 (rozdział 13 – Konserwacja),
    • szkolenia z obsługi systemu dla Klienta oraz zarządcy obiektu,
    • doradztwo w każdym momencie użytkowania systemu.
  • Safety Carpark:
    • uruchomienie i kalibracja systemu wentylacji pożarowej i bytowej,
    • uruchomienie systemu detekcji CO/LPG,
    • próby współdziałania z innymi systemami w obiekcie (CSP, BMS),
    • naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne,
    • przeglądy techniczne i okresowe zgodnie z normą BS 5588-12:
      • przeglądy półroczne i roczne systemu detekcji CO/LPG,
      • przeglądy roczne systemu wentylacji pożarowej i bytowej,
    • modyfikacje systemu,
    • szkolenia z obsługi systemu dla Klienta oraz zarządcy obiektem,
    • doradztwo w każdym momencie użytkowania systemu.
  • Klapy przeciwpożarowe oraz klapy wentylacji pożarowej:
    • przeglądy techniczne i okresowe,
    • modyfikacja (zmiana napędu),
    • naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne,
    • próby współdziałania z innymi systemami (CSP, BMS).
  • Regulatory przepływu i ciśnienia:
    • przeglądy techniczne i okresowe,
    • zmiana nastaw regulacji, kalibracja (w obiekcie),
    • pomiary wydajności i poprawnej regulacji,
    • naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
  • Systemy SMAYLAB®:
    • uruchomienia i kalibracja systemu,
    • pomiary wydajności wentylacji,
    • pomiary wydajności dygestoriów (PN-EN 14175-6),
    • testy zadymiania dygestoriów,
    • przeglądy techniczne i okresowe,
    • zmiany nastaw sterowania,
    • rozbudowa układów i systemów sterowania,
    • szkolenia z obsługi systemu dla Klienta oraz zarządcy obiektu,
    • doradztwo w każdym momencie użytkowania systemu.

Jak działa SERWIS PRODUCENTA SMAY?

Nagłe przypadki:

  1. Usterka zostaje zgłoszona za pośrednictwem „Karty zgłoszenia – formularza serwisowego” – opiekun Klienta w regionie.
  2. Zgłoszenie zostaje przyjęte i zarejestrowane przez firmę SMAY.
  3. Dział Kontroli Jakości zapoznaje się ze zgłoszeniem i po jego przeanalizowaniu przesyła do Działu Serwisu.
  4. Po otrzymaniu zgłoszenia Dział Serwisu kontaktuje się z Klientem i ustala termin przyjazdu serwisantów do obiektu, w którym wystąpiła usterka.
  5. Po przyjeździe do obiektu serwisanci weryfikują zgłoszenie i przeprowadzają naprawę, a następnie sporządzają adnotację z przeprowadzonych działań serwisowych.
  6. Na zakończenie czynności serwisowych „Karta zgłoszenia – formularz serwisowy” wraz z adnotacją jest wysyłany do Klienta przez opiekuna regionu w formie elektronicznej (skan dokumentu).

Oferujemy przeprowadzenie obowiązkowych przeglądów i konserwacji. Nasz wykwalifikowany personel przypomni o nadchodzącym terminie przeglądu i zadba o wykonanie niezbędnych prac.

 

Przeglądy i konserwacje:

  1. Zbliża się termin przeglądu systemu w obiekcie.
  2. Dział Serwisu SMAY kontaktuje się z Klientem:
    Sytuacja A.
    Jeśli Klient ma podpisaną Umową Konserwacji i Serwisu, przechodzimy do kroku 3.
    Sytuacja B. Jeżeli nie ma stosownej umowy, przygotowujemy specjalną ofertę.
  3. Wspólnie z Klientem ustalamy dogodny termin przeglądu.
  4. Dział Serwisu kontaktuje się z przedstawicielem Klienta, który nadzoruje wykonanie przeglądu, i ustalają z nim harmonogram prac przeglądowych.
  5. Zespół serwisowy jedzie do obiektu i wykonuje przegląd, zakończony obustronnym podpisaniem Protokołu Odbioru i adnotacją w Książce Przeglądów i Konserwacji.
  6. Po przyjeździe z przeglądu serwisanci przygotowują Protokół Przeglądu i Konserwacji, który jest przesyłany do Klienta i stanowi szczegółowy dokument potwierdzający wykonanie przeglądu.

Dlaczego należy serwisować urządzenia pożarowe?

Image File info Date Download
Rozporządzenie MSWiA w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków 316.80 KB 3 lutego 2017 Pobierz