Serwis Smay używa cookies. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies.

Gwarancja i serwis

Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją producencką

Dział Serwisu naszej firmy obejmuje opieką wszystkich naszych Klientów w zakresie obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej w odniesieniu do produktów i systemów produkowanych przez naszą firmę. Serwis to doświadczeni inżynierowie automatycy i technicy serwisu, który zawsze chętnie służą Państwu pomocą.

Serwis Producenta SMAY to wysokiej jakości usługi gwarancyjne i pogwarancyjne.

Poniżej przedstawiamy sieć Partnerów Serwisowych, którzy dzięki szkoleniom w zakresie klap przeciwpożarowych oraz regulatorów przepływu i ciśnienia uzyskali dla swoich pracowników licencje Partnera Serwisowego SMAY potwierdzoną stosownym certyfikatem. Partnerzy Serwisowi dzięki bogatemu doświadczeniu pracy z naszymi urządzeniami w zakresie klap przeciwpożarowych i regulatorów VAV, posiadają wszelką niezbędną wiedzę i kwalifikacje do świadczenia usług w zakresie serwisowania i przeglądów urządzeń SMAY.

W zakresie przeglądu klap przeciwpożarowych prosimy o kontakt z Partnerem Serwisowym w danym województwie a w przypadku braku Partnera Serwisowego w danym województwie, prosimy o kontakt z Partnerem Serwisowym w najbliższej lokalizacji.

Wszelkie zgłoszenia serwisowe, prosimy o wysłanie za pomocą wypełnionego formularza „Karta zgłoszenia – formularz serwisowy” na adres opiekuna regionalnego Państwa firmy lub na adres serwis@smay.eu

Jak sprawdzić Partnera Serwisowego, kliknij tutaj

Kontakt

Marcin Polak
Kierownik Działu Serwisu
tel.: (+48) 12 37 81 830
tel. kom.: (+48) 668 325 825
e-mail: m.polak@smay.eu

Nadzór nad Realizacją: serwisu, przeglądów urządzeń i systemów

Paulina Poniedzielska
Z-ca Kierownika Działu Serwisu
tel.: (+48) 12 378 1 896
kom: (+48) 502 165 481
e-mail: p.poniedzielska@smay.eu

Realizacja i Oferty: przeglądy urządzeń i systemów, usługi serwisu

Anna Płaszewska
Specjalista ds. Serwisu
tel.: (+48) 12 378 1 870
e-mail: a.plaszewska@smay.eu

Obsługa Partnerów Serwisowych

Łukasz Majcher
Koordynator Serwisu
tel.: (+48) 12 378 18 33
e-mail: l.majcher@smay.eu

Oferty i wsparcie techniczne: przeglądy urządzeń i systemów, usługi serwisu

Adrianna Tatarek
Doradca Serwisu
tel.: (+48) 12 378 19 68
e-mail: a.tatarek@smay.eu

Ważne dokumenty:

Prosimy o wysłanie wypełnionego formularza „Karta zgłoszenia – formularz serwisowy” na adres opiekuna regionalnego Państwa firmy lub na adres serwis@smay.eu

 

Obszar działania SERWISU PRODUCENTA SMAY

  • Klapy przeciwpożarowe, klapy wentylacji pożarowej, klapy oddymiające;
  • Systemy Safety Way®;
  • Systemy Safety Carpark:
    • wentylacja bytowa i pożarowa,
    • systemy detekcji CO/LPG,
  • Regulatory przepływu i ciśnienia:
    • regulatory zmiennego i stałego ciśnienia VAV, CAV;
    • regulatory ciśnienia RPP-P, RPP-R;
  • System SmayLAB;
  • System Safety Exit – system ZODIC;

Zakres usług

  • Safety Way®:
    • próby odbiorcze zgodnie z normą PN-EN 12101-6 cz. 6, po aranżacji przestrzeni biurowych itp.,
    • próby współdziałania z innymi systemami w obiekcie (CSP, BMS),
    • naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne,
    • przeglądy techniczne oraz próby coroczne zgodnie z normą PN-EN 12101-6 cz. 6 (rozdział 13 – Konserwacja),
    • szkolenia z obsługi systemu dla Klienta oraz zarządcy obiektu,
    • doradztwo w każdym momencie użytkowania systemu.
  • Safety Carpark:
    • próby współdziałania z innymi systemami w obiekcie (CSP, BMS),
    • naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne,
    • przeglądy techniczne i okresowe zgodnie z normą BS 5588-12:
      • przeglądy półroczne i roczne systemu detekcji CO/LPG,
      • przeglądy roczne systemu wentylacji pożarowej i bytowej,
    • modyfikacje systemu,
    • szkolenia z obsługi systemu dla Klienta oraz zarządcy obiektem,
    • doradztwo w każdym momencie użytkowania systemu.
  • Klapy przeciwpożarowe oraz klapy wentylacji pożarowej:
    • przeglądy techniczne i okresowe,
    • modyfikacja (zmiana napędu),
    • naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne,
    • próby współdziałania z innymi systemami (CSP, BMS).
  • Regulatory przepływu i ciśnienia:
    • przeglądy techniczne i okresowe,
    • zmiana nastaw regulacji, kalibracja (w obiekcie),
    • pomiary wydajności i poprawnej regulacji,
    • naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
  • Systemy SMAYLAB®:
    • pomiary wydajności wentylacji,
    • pomiary wydajności dygestoriów (PN-EN 14175-6),
    • testy zadymiania dygestoriów,
    • przeglądy techniczne i okresowe,
    • zmiany nastaw sterowania,
    • rozbudowa układów i systemów sterowania,
    • szkolenia z obsługi systemu dla Klienta oraz zarządcy obiektu,
    • doradztwo w każdym momencie użytkowania systemu.

Jak działa SERWIS PRODUCENTA SMAY?

Nagłe przypadki:

  1. Usterka zostaje zgłoszona za pośrednictwem „Karty zgłoszenia – formularza serwisowego” – opiekun Klienta w regionie.
  2. Zgłoszenie zostaje przyjęte i zarejestrowane przez firmę SMAY.
  3. Dział Kontroli Jakości zapoznaje się ze zgłoszeniem i po jego przeanalizowaniu przesyła do Działu Serwisu.
  4. Po otrzymaniu zgłoszenia Dział Serwisu kontaktuje się z Klientem i ustala termin przyjazdu serwisantów do obiektu, w którym wystąpiła usterka.
  5. Po przyjeździe do obiektu serwisanci weryfikują zgłoszenie i przeprowadzają naprawę, a następnie sporządzają adnotację z przeprowadzonych działań serwisowych.
  6. Na zakończenie czynności serwisowych „Karta zgłoszenia – formularz serwisowy” wraz z adnotacją jest wysyłany do Klienta przez opiekuna regionu w formie elektronicznej (skan dokumentu).

Przeglądy i konserwacje:

  1. Zbliża się termin przeglądu systemu w obiekcie.
  2. Dział Serwisu SMAY kontaktuje się z Klientem:
    Sytuacja A.
    Jeśli Klient ma podpisaną Umową Konserwacji i Serwisu, przechodzimy do kroku 3.
    Sytuacja B. Jeżeli nie ma stosownej umowy, przygotowujemy specjalną ofertę.
  3. Wspólnie z Klientem ustalamy dogodny termin przeglądu.
  4. Dział Serwisu kontaktuje się z przedstawicielem Klienta, który nadzoruje wykonanie przeglądu, i ustalają z nim harmonogram prac przeglądowych.
  5. Zespół serwisowy jedzie do obiektu i wykonuje przegląd, zakończony obustronnym podpisaniem Protokołu Odbioru i adnotacją w Książce Przeglądów i Konserwacji.
  6. Po przyjeździe z przeglądu serwisanci przygotowują Protokół Przeglądu i Konserwacji, który jest przesyłany do Klienta i stanowi szczegółowy dokument potwierdzający wykonanie przeglądu.
Oferujemy przeprowadzenie obowiązkowych przeglądów i konserwacji. Nasz personel przypomni o nadchodzącym terminie przeglądu i zadba o wykonanie niezbędnych prac.

Dlaczego należy serwisować urządzenia pożarowe?

Image File info Date Download
Rozporządzenie MSWiA w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków 316.80 KB 3 lutego 2017 Pobierz

Wyrażam zgodę na komunikację drogą elektroniczna na adres e-mail podany w formularzu. Zapoznałem się z treścią polityki prywatności.

FreshMail.pl
 

I agree to the processing of my personal data in accordance with the Law on the Protection of Personal Data in order to send commercial and consultancy information. I acknowledge that providing personal information is voluntary. I have been informed that I have the right to access my personal data update and correct data, temporarily or permanently cease processing the data or delete data. The administrator of personal data is the SMAY group which consists of the following entities: Smay Sp. z o.o., PHP Smay Marek Maj, Smay Serwis Michał Maj, with its registered office at 32-587 Kraków, Poland, ul. Cieplownicza 29. I have acknowledged the contents of the privacy policy.

FreshMail.pl