Kontakt
dystrybutorzy
biblioteka BIM
strefa projektanta

Szkolenie Serwisowe dla Partnerów Serwisowych

21 listopada 2022
Podłęże

Szkolenie Serwisowe

Zapraszamy do udziału w szkoleniu skierowanym do firm z branży wentylacji pożarowej i nie tylko, które chciały by swoją ofertę serwisową poszerzyć o usługi serwisowe w zakresie produktów firmy SMAY Sp. z o.o., a zarazem nawiązać współpracę z firmą SMAY Sp. z o.o. jako Partner Serwisowy.

Odbycie szkolenia, a następnie podpisanie Ramowej Umowy Współpracy jako Partner Serwisowy daje możliwość uzyskania przez firmę / osobę przeszkoloną, rekomendacji firmy SMAY Sp. z o.o. jako Partnera Serwisowego, poprzez umieszczenie danych firmy / osoby na ogólnie dostępnej stronie firmy SMAY Sp. z o.o.

Przedmiotowe szkolenie w swym zamyśle daje wiedzę oraz instrumenty praktyczne do realizacji prac serwisowych w dwóch segmentach produktowych tj. Klapy p.poż. oraz Regulatory przepływu i ciśnienia.

O przyjęciu bądź nieprzyjęciu na szkolenie w danym terminie decyduje kolejność zgłoszeń, o czym firma SMAY Sp. z o.o. informuje Zamawiających pocztą elektroniczną wysyłaną na adres podany w formularzu rejestracyjnym/zgłoszeniu w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia.

Firma SMAY Sp. z o.o.  zastrzega sobie prawo przyjęcia zgłoszenia, tylko od firm zainteresowanych nawiązaniem współpracy serwisowej, czego skutkiem będzie podpisanie Ramowej Umowy Współpracy.

Firma SMAY Sp. z o.o.  zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia na szkolenie w danym terminie, jeżeli lista Uczestników szkolenia w tym terminie będzie już zamknięta.

Firma SMAY Sp. z o.o.  zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w przypadku niezgłoszenia się minimalnej liczby tj. 10 osób, którą przewidziała SMAY Sp. z o.o.  dla danego szkolenia.

Szczegóły dotyczące uczestnictwa w szkoleniu reguluje Regulamin Szkolenia Partnerów Serwisowych.

Zgłoszenie na Szkolenie – Partnerzy serwisowi.

Szkolenie rozpocznie się o godz. 09:00 w siedzibie firmy SMAY Sp. z o.o.

Zakres szkolenia

  • Teoria odnośnie budowy i przeznaczenia urządzeń.
  • Teoria odnośnie wymagań normowych i prawnych stawianych urządzeniom p.poż.
  • Zajęcia praktyczne w zakresie montażu, serwisowania i przeglądów.
  • Wytyczne organizacyjne w zakresie prac serwisowych i przeglądów.
  • Końcowy egzamin weryfikujący uzyskaną wiedzę i umiejętności.

Cena szkolenia 550 PLN netto – płatne przelewem do 3 dni na podstawie faktury proforma, wystawionej po rejestracji zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu. Dla drugiej zgłoszonej osoby cena wynosi 450 PLN netto, dla trzeciej i kolejnych 350 PLN netto.

Cena obejmuje:

szkolenie w max 15 – osobowej grupie,
materiały szkoleniowe,
certyfikaty ukończenia szkolenia,
ciastka, napoje, kawa, herbata, obiad.

Szkolenie Serwisowe dla Partnerów Serwisowych – tematyka:

  1. Szkolenie teoretyczne i praktyczne – Regulatory VAV
    1. Omówienie zasady działania regulatorów podstawowych funkcji i możliwości.
    2. Zapoznanie się z gamą oferowanych produktów
    3. Omówienie ważniejszych podzespołów urządzenia podlegających serwisowi
    4. Omówienie i prezentacja przyrządów diagnostycznych i serwisowych
    5. Prezentacja najczęstszych problemów i sposobów ich rozwiązywania
    6. Prezentacja najczęstszych błędów projektowych i instalacyjnych wpływających na prawidłową pracę urządzenia
  2. Szkolenie teoretyczne – Klapy p.poż.
    1. Przedstawienie norm dotyczących klap,
    2. Przedstawienie wariantów wykonania i opisu technicznego,
    3. Przedstawienie i omówienie wytycznych montażowych
  3. Szkolenie praktyczne – Klapy p.poż.
    1. Omówienie sposobów montażu klap
    2. Podłączanie i testowanie klap
    3. Podstawowe czynności serwisowe w ramach eksploatacji
    4. Wymiana wyzwalacza i siłownika napędowego
    5. Własnoręczne prace serwisowe obejmujące wykonania czynności naprawczych
  4. Wytyczne organizacyjne
    1. Omówienie procedury realizacji prac serwisowych,
    2. Omówienie realizacji przeglądów i konserwacji,
    3. Omówienie dokumentacji w zakresie prowadzonych prac.

Organizator szkolenia: Dział Serwisu

Kontakt
Marcin Polak – Kierownik Serwisu
tel. 12 378 18 30
e-mail: edu@smay.pl