Kontakt
dystrybutorzy
biblioteka BIM
strefa projektanta

Polityka prywatności i cookies

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W SMAY SP. Z O.O.

Niniejszy dokument dotyczy serwisów internetowych udostępnionych pod adresami URL: www.smay.pl; www.smay.eu; serwis.smay.pl; www.b2b.smay.eu, wwww.buildvent.pl; www.archivent.pl; www.smay-lueftung.de; www.bezpiecznaewakuacja.pl; www.licencje.smay.pl; www.tlumiki.smay.org .

Niniejszy dokument określa warunki przetwarzania danych osobowych (w pkt. I-XI niniejszego dokumentu) i plików cookies (pkt. XII – XVI niniejszego dokumentu). Nadto określa warunki korzystania z innych narzędzi, służących do przetwarzania danych (pkt. XVII – XIX niniejszego dokumentu).

 

I. JAK SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z ADMINISTRATOREM DANYCH

Administratorem danych jest Smay Sp. z o.o. wchodząca w skład Grupy (w której współadministratorami są PHP Smay Marek Maj, Smay Serwis Michał Maj) z siedzibą w Podłężu 678, 32-003 Podłęże. Aby skontaktować się z nami, wyślij wiadomość pod e-mail: odo@smay.eu

 

II. NA JAKIEJ PODSTAWIE PRZETWARZAMY TWOJE DANE

Zbierając dane osobowe, zawsze informujemy o podstawie prawnej ich przetwarzania. Wynika ona z przepisów RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych). Gdy informujemy o:

  • art. 6 pkt 1 lit. a) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe na podstawie otrzymanej zgody,
  • art. 6 pkt 1 lit. b) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe, ponieważ są one niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem, na otrzymane żądanie,
  • art. 6 pkt 1 lit. c) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe w celu wypełnienia obowiązku prawnego,
  • art. 6 pkt 1 lit. f) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów,
  • art. 9 pkt 2 lit. a) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe na podstawie otrzymanej zgody,
  • art. 9 pkt 2 lit. b) RODO – oznacza to, że przetwarzamy dane osobowe w celu wykonania obowiązków i wykonania szczególnych praw w dziedzinie prawa pracy.

 

III. INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH W CELU KONTAKTU, ZAWARCIA  I REALIZACJI UMÓW, EWENTUALNEGO DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ OBRONY PRZED NIMI

  1. Możemy przetwarzać dane osobowe niezbędne w celu realizacji zawartej z Tobą umowy. Jednak jeszcze przed jej zawarciem, możemy przetwarzać dane osobowe niezbędne w celu podjęcia działań na Twoje żądanie. Przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie art. 6 pkt 1 lit. b) RODO.
  2. W przypadku realizacji umowy o świadczenie usług płatnych, możemy przetwarzać Twoje dane w celu realizacji obowiązków rachunkowych i podatkowych. Przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie art. 6 pkt 1 lit. c) RODO.
  3. W trakcie realizacji umowy oraz po jej wykonaniu przetwarzamy dane osobowe jej strony w celu ewentualnego rozpatrywania roszczeń, a także ich dochodzenia. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest przykładowo możliwość udzielenia odpowiedzi na ewentualną reklamację, do czego jesteśmy zobowiązani na podstawie odrębnych przepisów prawa cywilnego. Może również zdarzyć się tak, że nie otrzymamy płatności z tytułu wykonanej umowy. W takim przypadku będziemy przetwarzać dane osobowe w oparciu o prawnie uzasadniony interes, jakim jest dochodzenie należnych roszczeń. Przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie art. 6 pkt 1 lit. f) RODO.
  4. Będziemy przechowywać te dane przez okres niezbędny do realizacji oznaczonych celów, nie później niż do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z odrębnych przepisów prawa.
  5. W każdym momencie przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. W sytuacji przetwarzania danych w celu określonym w pkt 3, masz także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
  6. Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak brak podania tych danych uniemożliwi zawarcie umowy lub jej realizację.
  7. Odbiorcami tych danych są firmy, z którymi współpracujemy z celu realizacji usług, szczególnie firmy dostarczające narzędzia systemowe, takie jak: dostawca usług hostingowych czy systemu do zarządzania bazą kontrahentów dostawca usługi poczty elektronicznej, dostawca usług telekomunikacyjnych, dostawca oprogramowania służącego do obsługi faktur, dostawca usług bankowych i płatności elektronicznych, dostawca usług prawnych, doradczych i windykacyjnych, dostawca platform emailowych, webinariów, marketing automation oraz inni dostawcy usług, z których korzystamy w ramach oznaczonego celu.

 

IV. INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH W CELU REKRUTACJI

  1. Umożliwiamy udział w procesie rekrutacyjnym za pośrednictwem strony internetowej www.smay.pl w przypadku rekrutacji na wskazane w formularzu aplikacyjnym stanowisku lub umożliwiamy złożenie Twojej aplikacji rekrutacyjnej na poczet przyszłych rekrutacji. Jeżeli skorzystałeś z tej funkcjonalności, przetwarzamy Twoje dane osobowe właśnie w celu w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego lub w celu udziału w przyszłych rekrutacjach.
  2. Przetwarzanie Twoich danych w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy lub innych ustawach szczegółowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO oraz art. 9 pkt 2 lit. b) RODO, inne dane podane w tym celu lub w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, będą przetwarzane na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
  3. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes na podstawie art. 6 pkt 1 lit. f) RODO, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
  4. Masz prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Jednakże cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych.
  5. Będziemy przechowywać Twoje dane przez 3 miesiące od ukończenia rekrutacji (zawarcia umowy docelowej) lub w przypadku odpowiedniej zgody, do momentu jej wycofania, jednak nie dłużej niż przez 2 lata.
  6. Pamiętaj, że przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Podanie danych w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne.
  8. Odbiorcami tych danych są: hostingodawca poczty elektronicznej.

 

V. INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH W CELU PRZESYŁANIA NEWSLETTERA

  1. Umożliwiamy zapisanie się na listę odbiorców naszego newslettera. Jeżeli skorzystałeś z tej funkcjonalności, przetwarzamy Twoje dane osobowe właśnie w celu jego przesyłania. Newsletter może zawierać treści reklamowe, edukacyjne, handlowe lub marketingowe.
  2. Przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie Twojej zgody i tym samym art. 6 pkt 1 lit. a) RODO.
  3. Masz prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Jednakże cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych.
  4. Będziemy przechowywać Twoje dane do czasu wycofania udzielonej zgody. W przypadku gdy nigdy jej nie cofniesz, będziemy przetwarzać Twoje dane do czasu zaprzestania przez nas przesyłania newslettera.
  5. Przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  6. Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak brak podania tych danych uniemożliwi przesyłanie newslettera.
  7. Odbiorcami tych danych są: nasz hostingodawca, dostawca usługi poczty elektronicznej i dostawca usługi wysyłania newslettera, systemów typu SAS służących do organizacji webinariow, systemu do marketingu automation i innych służących do działań marketingowych
  8. Za Twoją zgodą możemy również przekazać Twoje dane partnerom zewnętrznym w celu realizacji współpracy o charakterze marketingowym i handlowym. Zgoda ta jest zawsze dobrowolna i można ją cofnąć w dowolnym czasie.

 

VI. INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH W CELU MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO ORAZ O PROFILOWANIU

  1. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu marketingu bezpośredniego. Dzieje się to na przykład wówczas, gdy odpowiadamy na Twoją wiadomość, przedstawiając szczegóły naszej oferty.
  2. W celu marketingu bezpośredniego możemy korzystać z profilowania, polegającego na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji o wyświetleniu Tobie reklam i kierowania dedykowanych treści w wiadomości email. Decyzja ta jest podejmowana na podstawie podejmowanych przez Ciebie czynności w Serwisach, formularzach, a w szczególności na podstawie zawartych umów lub przeglądanych stron. W praktyce, profilowanie wspomaga użyteczność naszych Serwisów i newsletterów, pozwalając na zaprezentowaniu Tobie treści, które potencjalnie mogą Cię bardziej interesować.
  3. Przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie art. 6 pkt 1 lit. f) RODO.
  4. Będziemy przechowywać Twoje dane do czasu niezbędnego dla celu przetwarzania.
  5. Przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  6. Masz prawo nie podlegać profilowaniu, chyba że wyraziłeś na to zgodę. Jednak wówczas, podstawą przetwarzania Twoich danych będzie udzielona zgoda (art. 6 pkt 1 lit a) RODO), którą możesz cofnąć w dowolnym momencie. Wówczas także Twoje dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia udzielonej zgody.
  7. Podanie tych danych jest dobrowolne, a brak podania tych danych uniemożliwi realizację bezpośrednich działań marketingowych.
  8. Odbiorcami tych danych są: nasz hostingodawca, dostawca usługi poczty elektronicznej, systemów mailingowych, CRM i marketing automation, systemów reklamowych, usług systemów konferencyjnych i biletowych, dostawca komunikatorów dostępnych na stronach internetowych Serwisów, dostawca usług reklamowych i dostawca usług telekomunikacyjnych.

 

VII. INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH W CELU ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA

  1. Od momentu gdy uruchamiasz nasz serwis internetowy, w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług możemy przetwarzać takie dane, jak:
  • publiczny adres IP urządzenia, z którego nadeszło zapytanie,
  • typ i język przeglądarki,
  • miejsce logowania tj. kraj, województwo, miasto
  • rodzaj urządzenia: komputer stacjonarny, mobile
  • data i godzina zapytania,
  • liczba wysyłanych przez serwer bajtów,
  • liczba sesji i przeglądanych stron
  • adres URL uprzednio odwiedzonej strony, w przypadku gdy odwiedziny nastąpiły przy użyciu tego odnośnika,
  • informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji zapytania.
  1. Naszym prawnie uzasadnionym interesem w tym przetwarzaniu jest prowadzenie dzienników zdarzeń serwera i zabezpieczanie Serwisów przed potencjalnymi atakami hakerskimi i innymi nadużyciami. W tym, możliwość ustalenia adresu IP osoby wykonującej niedozwoloną czynność w obszarze Serwisów, taką jak próba łamania zabezpieczeń, czy publikacja treści zabronionych, czy przy użyciu naszych serwerów.
  2. Przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie art. 6 pkt 1 lit. f) RODO.
  3. Będziemy przechowywać te dane przez okres niezbędny do realizacji oznaczonych celów, nie później niż do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z odrębnych przepisów prawa.
  4. Przysługuje Tobie prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  5. Podanie tych danych jest warunkiem korzystania z Serwisów. Brak podania tych danych uniemożliwi korzystanie z Serwisów.
  6. Odbiorcą tych danych jest nasz hostingodawca i dostawca usług telekomunikacyjnych B2B.
  7. Serwis www.smay.pl umożliwia korzystanie z systemu B2B; serwis dostępny jest przez stronę https://b2b.smay.eu, dostępny tylko dla zarejestrowanych klientów SMAY Sp. z o.o.
  8. Świadczenie usług drogą elektroniczną odbywa się zgodnie z regulaminem określającym w szczególności rodzaje i zakres świadczonych usług droga elektroniczną, warunki świadczenia tych usług, w tym wymagania techniczne oraz zakazy dostarczania treści bezprawnych, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, warunki przesyłania informacji handlowej oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
  9. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z rozdziałem II, III, VII niniejszej polityki prywatności.

 

VIII. INFORMACJE O ODBIORCACH DANYCH

Przetwarzając dane osobowe, korzystamy z usług zewnętrznych. Dlatego odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być podmioty trzecie. Zbierając dane osobowe, zawsze informujemy o tych odbiorcach, jednak z uwagi na prymat czytelności komunikatu, czynimy to skrótowo. Dlatego niniejszym wyjaśniamy, że gdy informujemy o poszczególnych kategoriach odbiorców, są to następujące podmioty:

 

IX. INFORMACJE O PRZEKAZYWANIU DANYCH DO PAŃSTW TRZECICH

  1. Z uwagi na to, że korzystamy z usług innych dostawców, Twoje dane osobowe mogą być przekazywane poza strefę Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Umieszczenie serwera w różnych lokalizacjach pozwala na zwiększenie bezpieczeństwa przed atakami i awariami, dodatkowo łączy się z najbliższym serwerem od użytkownika. Może to być wykonywane w celach określonych w rozdziale III, V oraz VI niniejszej polityki prywatności i cookies.
  2. Komisja Europejska ustaliła, że niektóre kraje spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) należycie chronią dane osobowe.
  3. Ponieważ kraj do którego przekazujemy dane osobowe nie został uznany za kraj bezpieczny, przekazywanie danych odbywa się w oparciu o umowę, zawierającą standardowe klauzule ochrony danych, przyjęte przez Komisję Europejską.

 

X. BEZWZGLĘDNE UPRAWNIENIA OSÓB, KTÓRYCH DANE SĄ PRZETWARZANE

Gdy piszemy o uprawnieniach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, odnosimy się do niżej opisanych uprawnień. Możliwość skorzystania z poniższych uprawnień jest niezależna od podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych, jednakże Administrator może odmówić realizacji wykonania uprawnienia, w przypadku wystąpienia ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania.

Prawo dostępu do danych

Masz prawo do uzyskania od nas potwierdzenia, czy przetwarzamy dotyczące Ciebie dane osobowe. Jeżeli tak jest, masz prawo do uzyskania dostępu do tych danych, a także otrzymania dodatkowych informacji o:

  • celach przetwarzania,
  • kategoriach odnośnych danych,
  • odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych,
  • w miarę możliwości planowanym okresie przechowywania danych, a gdy nie będzie to możliwe, o kryteriach ustalania tego okresu,
  • prawie do żądania od nas sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, a także o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  • źródle danych, jeżeli Twoje dane nie zostały zebrane od Ciebie,
  • zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla Ciebie.

Po otrzymaniu takiego żądania, jesteśmy zobowiązani dostarczyć kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Jeżeli takie żądanie wpływa drogą elektroniczną i jeżeli nie otrzymamy innego zastrzeżenia, informacji udzielimy również drogą elektroniczną.

Prawo do sprostowania danych

Masz prawo do żądania od nas niezwłocznego sprostowania dotyczących Ciebie danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, masz prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.

Prawo do usunięcia danych (bycia zapomnianym)

Masz prawo do żądania od nas niezwłocznego usunięcia dotyczących Ciebie danych osobowych. Mamy wówczas obowiązek bez zbędnej zwłoki usunąć dane osobowe, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności:

  • cofnęłaś/cofnąłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych i nie mamy innej podstawy ich przetwarzania,
  • wniosłaś/eś skuteczny sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych,
  • Twoje dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,
  • Twoje dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego,
  • Twoje dane zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego.

Prawo do ograniczenia przetwarzania

Masz prawo żądania od nas ograniczenia przetwarzania w następujących przypadkach:

  • gdy kwestionujesz prawidłowość danych – na okres pozwalający nam sprawdzić ich prawidłowość,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Ty sprzeciwiasz się usunięciu danych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,
  • nie potrzebujemy już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Tobie do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
  • wniosłaś/eś sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstaw Twojego sprzeciwu.

Zautomatyzowane decyzje, w tym profilowanie

Masz prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływa. Prawo nie ma zastosowania, jeżeli ta decyzja:

  • jest niezbędna do zawarcia lub wykonania umowy między Tobą, a nami,
  • jest dozwolona prawem Unii lub prawem Rzeczypospolitej Polskiej i które przewiduje właściwe środki ochrony Twoich praw, wolności i prawnie uzasadnionych interesów, lub
  • opiera się na Twojej wyraźnej zgodzie.

Prawo do wniesienia skargi

Masz prawo do wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, do organu nadzorczego: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.

 

XI. WZGLĘDNE UPRAWNIENIA OSÓB, KTÓRYCH DANE SĄ PRZETWARZANE

Gdy piszemy o uprawnieniach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, odnosimy się do niżej opisanych uprawnień. Możliwość skorzystania z nich jest każdorazowo zależna od podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych, jednakże Administrator może odmówić realizacji wykonania uprawnienia, w przypadku wystąpienia ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania.

Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie

W przypadku, gdy przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej zgody na to, masz prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnej chwili. Naturalnie, cofnięcie udzielonej zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych osobowych.

Prawo do przenoszenia danych

Masz prawo otrzymać dostarczone nam przez siebie swoje dane osobowe. Masz również prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi bez przeszkód z naszej strony, jeżeli przetwarzanie odbywa się:

  • na podstawie zgody lub na podstawie umowy, oraz
  • w sposób zautomatyzowany.

Wykonując prawo do przenoszenia danych, masz prawo żądania, by dane osobowe zostały przesłane przez nas bezpośrednio innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe. Prawo to nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych.

Prawo do sprzeciwu

W przypadku, gdy przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 pkt 1 lit. f) RODO, masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania tych danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.

  • Wówczas nie wolno nam już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykażemy istnienie:
  • ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, przy czym podstawy te muszą być nadrzędne wobec interesów, praw i wolności Twojej osoby, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Także jeżeli wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych do celów marketingu bezpośredniego, wówczas nie będziemy mogli przetwarzać ich do takich celów.

 

XII. PLIKI COOKIES – WPROWADZENIE

Strony internetowe wykorzystują pliki cookies. Są to powszechnie stosowane, niewielkie pliki zawierające ciąg znaków, które są wysyłane i zapisywane na urządzeniu końcowym (np. komputerze, laptopie, tablecie, smartfonie) używanym podczas odwiedzania stron internetowych. Informacje te są przesyłane są do pamięci używanej przeglądarki, która wysyła je z powrotem przy następnych wejściach na stronę internetową. Pliki cookies możemy skategoryzować z uwzględnieniem trzech metod podziału. Pod względem celów stosowania plików cookies, rozróżniamy ich trzy kategorie:

  • pliki niezbędne – pliki te umożliwiają prawidłowe działanie stron internetowych oraz ich funkcjonalności, np. pliki cookies uwierzytelniające lub zabezpieczające. Bez ich zapisania na Twoim urządzeniu, korzystanie z stron internetowych będzie niemożliwe.
  • pliki funkcjonalne – pliki umożliwiające zapamiętanie wybranych przez Ciebie ustawień i dostosowanie stron internetowych do Twoich potrzeb i preferencji, np. w zakresie wybranego języka, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej. Pozwalają one nam na poprawę funkcjonalności i wydajności stron internetowych. Bez ich zapisania na Twoim urządzeniu, korzystanie z niektórych funkcjonalności stron internetowych będzie ograniczone.
  • pliki biznesowe – do tej kategorii należą np. cookies reklamowe. Umożliwiają one dostosowanie reklam wyświetlanych w stronach internetowych lub poza nimi do Twoich preferencji. Bez ich zapisania na Twoim urządzeniu, korzystanie z niektórych funkcjonalności stron internetowych może być ograniczone.

Pod względem czasu ich ważności, rozróżniamy dwie kategorie plików cookies:

  • pliki sesyjne – istniejące do końca danej sesji,
  • pliki trwałe – istniejące po ukończeniu sesji.

Pod względem rozróżnienia podmiotu administrującego plikami cookies, wyodrębniamy:

  • nasze pliki cookies,
  • pliki cookies podmiotów trzecich.

 

XIII. PLIKI COOKIES ADMINISTRATORA DANYCH

Administrowane przez nas pliki cookies pozwalają na:

  • uwierzytelnianie dostępu,
  • utrzymywanie sesji po zalogowaniu,
  • zabezpieczanie Serwisów przed atakami hakerskimi,
  • „zapamiętywanie” przez przeglądarkę zawartości pól uzupełnianych formularzy (opcjonalnie),
  • dostosowanie zawartości stron internetowych do Twoich preferencji. Dzięki temu korzystanie z funkcjonalności stron internetowych staje się łatwiejsze i przyjemniejsze.

 

XIV. PLIKI COOKIES PODMIOTÓW TRZECICH

Google
Wykorzystujemy pliki cookies administrowane przez Google Inc. 1600 Amphitheatre Pkwy, Mountain View, CA 94043, Stany Zjednoczone w ramach usług:

  • Google Ads – pozwalają one na prowadzenie i ocenę jakości kampanii reklamowych, realizowanych przy użyciu usługi Google Ads,
  • Google Analytics – pozwalają one na ocenę jakości kampanii reklamowych, realizowanych przy użyciu usługi Google Ads, a także na badanie zachowań i ruchu użytkowników oraz sporządzanie statystyk ruchu,
  • YouTube – pozwalają one na przechowywanie informacji o użytkowniku, które umożliwiają korzystanie z funkcjonalności usługi YouTube. Google Inc. może śledzić odtwarzanie filmów przez Użytkownika.

Google wykorzystuje informacje udostępniane w witrynach i aplikacjach do świadczenia i ulepszania usług, zarządzania nimi, opracowywania nowych usług, mierzenia skuteczności reklam, ochrony przez oszustwami i nadużyciami, a także personalizowania treści i reklam wyświetlanych w Google oraz witrynach i aplikacjach partnerów.

Google używa danych zgodnie z zasadami opisanymi na stronie: https://policies.google.com/technologies/partner-sites

Zbierane przez Google dane mają charakter anonimowy i zbiorczy. W szczególności nie zawierają cech identyfikujących (rozumianych jako dane osobowe) użytkowników stron internetowych. Korzystając z wymienionych usług zbieramy takie dane jak źródła pozyskania użytkowników odwiedzających strony internetowe, a także oraz sposób ich zachowania na stronach stron internetowych, informacje na temat używanych przez nich urządzeń i przeglądarek, adres IP, domenę, dane demograficzne (wiek, płeć), zainteresowania i dane geograficzne, ilość sesji, odwiedzanych stron w serwisie.

Facebook
Wykorzystujemy pliki cookies stosowane w serwisie Facebook należącym do Meta Platforms Inc. 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, Stany Zjednoczone. Pliki te mogą być wykorzystywane w celu przetwarzania w serwisie Facebook Twoich czynności wykonanych z użyciem przycisków „Udostępnij” lub „Lubię to”. Przetwarzanie tych czynności może mieć charakter publiczny. Ponadto, pliki cookies udostępnione przez Facebook umożliwiają nam badanie zachowań i ruchu użytkowników, by dostosować wyświetlane treści reklamowe do Twoich zainteresowań.

Pliki te ułatwiają serwisowi Facebook dostarczanie, zabezpieczanie i usprawnianie produktów firmy Meta poprzez personalizację materiałów, dostosowywanie reklam i pomiar ich skuteczności oraz bezpieczniejszą obsługę użytkownika.

Facebook używa danych zgodnie z zasadami opisanymi na stronie: https://www.facebook.com/policies/cookies/

LinkedIn
Wykorzystujemy pliki cookies stosowane przez LinkedIn Ireland Unlimited Company. Pliki te mogą być wykorzystywane w celu przetwarzania w serwisie LinkedIn Twoich czynności wykonanych z użyciem przycisków „Udostępnij” lub „Lubię to”. Przetwarzanie tych czynności może mieć charakter publiczny. Ponadto, pliki cookies udostępnione przez LinkedIn umożliwiają nam badanie zachowań i ruchu użytkowników, by dostosować wyświetlane treści reklamowe do Twoich zainteresowań.

Pliki te ułatwiają LinkedIn dostarczanie, zabezpieczanie i usprawnianie produktów poprzez personalizację materiałów, dostosowywanie reklam i pomiar ich skuteczności oraz bezpieczniejszą obsługę użytkownika.

LinkedIn używa danych zgodnie z zasadami opisanymi na stronie: https://pl.linkedin.com/legal/cookie-policy

 

XV. ZGODA NA UŻYWANIE PLIKÓW COOKIES I ZARZĄDZANIE NIMI

Zgoda na przetwarzanie plików cookies jest dobrowolna i może zostać cofnięta w każdym czasie. Należy jednak pamiętać, że brak zgody na wykorzystywanie niektórych plików cookies może spowodować ograniczenia w korzystaniu z stron internetowych i ich funkcjonalności, a nawet uniemożliwić to korzystanie.

Zgoda na używanie plików cookies obejmuje zarówno pliki administratora danych jak i pliki podmiotów trzecich.

Udzielenie zgody na przetwarzanie plików cookies może nastąpić:

  • za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez Użytkownika telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym,
  • poprzez użycie przycisku zawierającego oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie plików cookies lub potwierdzenie zapoznania się z jego warunkami.

Najczęściej ustawienia przeglądarki domyślnie dopuszczają umieszczanie plików cookies i innych informacji na urządzeniu końcowym. Jeżeli nie zgadzasz się na zapisywanie tych plików, konieczna jest odpowiednia zmiana ustawień przeglądarki internetowej. Możliwe jest wyłączenie ich zapisywania dla wszystkich połączeń z danej przeglądarki lub dla konkretnej witryny, a także ich usuwanie. Sposób zarządzania plikami zależy od używanego oprogramowania.

 

XVI. PAMIĘĆ PODRĘCZNA

Kiedy korzystasz ze stron internetowych stron internetowych, możemy w sposób automatyczny korzystać z pamięci podręcznej zainstalowanej w Twoim urządzeniu. W ramach pamięci lokalnej, możliwe jest przechowywanie danych międzysesyjnie, tj. pomiędzy kolejnymi odwiedzinami stron internetowych. Celem korzystania z pamięci podręcznej jest przyspieszenie korzystania z stron internetowych, poprzez wyeliminowanie sytuacji, w której te same dane byłyby wielokrotnie pobierane z stron internetowych, obciążając tym samym łącze internetowe Użytkownika. Pamięć podręczna może również przechowywać takie dane jak hasło do logowania za zgodą użytkownika.

 

XVII. TAGI PIXELOWE

Wykorzystujemy stosowaną przez Facebook Inc. 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, Stany Zjednoczone technologię tagów pikselowych. Są to elementy publikowane w treściach cyfrowych i umożliwiają rejestrowanie informacji np. o aktywności realizowanej na stronie internetowej, a także ocenę skuteczności stosowanych w profilu reklam. Zarządzanie tagiem pixelowym Facebook Inc. jest możliwe za pośrednictwem serwisu Facebook, w jego panelu użytkownika.

Wykorzystujemy stosowaną przez LinkedIn Ireland Unlimited Company technologię tagów pikselowych. Są to elementy publikowane w treściach cyfrowych i umożliwiają rejestrowanie informacji np. o aktywności realizowanej na stronie internetowej, a także ocenę skuteczności stosowanych w profilu reklam. Zarządzanie tagiem pixelowym LinkedIn jest możliwe za pośrednictwem serwisu LinkedIn w jego panelu użytkownika.

 

XVIII. ODNOŚNIKI DO INNYCH STRON INTERNETOWYCH LUB OPROGRAMOWANIA

Nasze strony internetowe mogą zawierać odnośniki do innych stron internetowych lub oprogramowania. Nie ponosimy odpowiedzialności za obowiązujące na tych stronach lub w tym oprogramowaniu zasady przestrzegania polityki prywatności i przetwarzania plików cookies. Zalecamy zapoznanie się z polityką prywatności i plików cookies tych stron lub oprogramowania po wejściu na nie lub przed ich instalacją.

 

XIX. KLUCZ IDENTYFIKACYJNY A POWIADOMIENIA TYPU WEBPUSH

Witryny firmowe SMAY mogą korzystać z rozwiązań typu powiadomienia webpush z pozycji przeglądarki internetowej. Użytkownik może wyrazić dobrowolną zgodę na otrzymywanie takich powiadomień i wyłączyć je w każdym czasie w ustawieniach przeglądarki, z której zezwalał na powiadomienia. Do świadczenia tego typu usług zbierane są dane w postaci dedykowanych kodów identyfikacyjnych użytkownika, które są administrowane przez dostawcę rozwiązań webpush, z którymi firma SMAY może współpracować.

 

XX. ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES

  1. Polityka prywatności i plików cookies wchodzi w życie w dacie opublikowania na stronie internetowej.
  2. Zmiana Polityki prywatności i plików cookies następuje poprzez publikację jej nowej treści na stronach internetowych.
  3. Usługodawca publikuje informację o zmianie Polityki prywatności i plików cookies w obszarze stron internetowych, nie później niż w terminie 3 dni przed datą rozpoczęcia obowiązywania jego nowego brzmienia. Publikacja tej informacji następuje poprzez udostępnienie tekstu jednolitej Polityki prywatności i plików cookies na stronach internetowych.

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ W SMAY SP. Z O.O.

 

WSTĘP

Realizując postanowienia Ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002r. Nr 144 poz. 1204 z zm.) oraz ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maj 2018r.  SMAY Sp. z o.o. wprowadza niniejszy Regulamin określający w szczególności rodzaje i zakres świadczonych usług droga elektroniczną, warunki świadczenia tych usług, w tym wymagania techniczne oraz zakazy dostarczania treści bezprawnych, politykę prywatności, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług droga elektroniczną, warunki przesyłania informacji handlowej oraz tryb postępowania reklamacyjnego.

 

 

Rozdział 1
Postanowienia ogólne

 Definicje pojęć użytych w Regulaminie:

  1. Ustawa – Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. 2002r. Nr 144, poz. 1204),
  2. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu prawa telekomunikacyjnego,
  3. Usługi świadczone drogą elektroniczną – wykonanie usługi, które następuje przez wysyłanie i odbieranie danych za pomocą systemów teleinformatycznych, na indywidualne żądanie Usługobiorcy, bez jednoczesnej obecności stron, przy czym dane te są transmitowane za pośrednictwem sieci publicznych w rozumieniu prawa telekomunikacyjnego,
  4. Środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności pocztę elektroniczną,
  5. Usługodawca – SMAY Sp. z o.o.
  6. Usługobiorca – podmiot korzystający z usług Usługodawcy, który jest stroną umowy o świadczeniu usług będący osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, który zobowiąże się do przestrzegania niniejszego regulaminu. Usługobiorcą jest również podmiot, który zamówi świadczenie określonych usług drogą elektroniczną na zasadach poniżej określonych.
  7. Specyfikacja techniczna – zbiór informacji o systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz wymaganiach technicznych niezbędnych do współpracy z tym systemem.

Wyrażenie zgody na przestrzeganie niniejszego Regulaminu przy uruchamianiu usługi, przy użyciu strony WWW lub złożenie zamówienia drogą poczty elektronicznej jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków regulaminu bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy.

 

 

Rozdział 2
Rodzaje i zakres świadczonych usług drogą elektroniczną

  1. Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną, a w szczególności:
    1.  Serwis internetowy  Business-to-Business, dostępny przez stronę https://b2b.smay.eu, dostępny tylko dla zarejestrowanych klientów SMAY Sp. z o.o.

 

 

Rozdział 3
Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną.

  1. Usługodawca świadczy usługi na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
  2. Usługobiorca zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu.
  3. Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nadużywania środków komunikacji elektronicznej oraz nie dostarczania przez lub do systemów teleinformatycznych Usługodawcy następujących treści:
    1. Powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych Usługodawcy lub innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną,
    2. Naruszają dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub są niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych systemu teleinformatycznego, mogących powodować utrudnienia lub uniemożliwienie Usługobiorcom korzystania z usług. Terminy prac i przewidywany czas ich trwania będzie publikowany na stronie serwisu b2b.smay.eu przed rozpoczęciem prac.
  5. W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, Usługodawca ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia usług, bez wcześniejszego powiadomienia i przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego.
  6. Usługodawca zapewnia Usługobiorcom tajemnicę komunikacji zwaną “tajemnicą telekomunikacyjną”, która obejmuje informacje przekazywane w publicznej sieci Internet, dane dotyczące i wprowadzone przez Usługobiorców tylko w obrębie systemu teleinformatycznego Usługodawcy i tylko w przypadku, w którym informacje objęte “tajemnicą telekomunikacyjną” nie są jawne z zasady lub ich ujawnienie nie jest niezbędne dla prawidłowego świadczenia usługi, której dotyczą. Informacje objęte “tajemnicą telekomunikacyjną” mogą zostać ujawnione jedynie w przypadkach określonych umową lub w przepisach prawa.
  7. Informacje objęte “tajemnicą telekomunikacyjną” mogą być przetwarzane przez Usługodawcę tylko wówczas, gdy przetwarzanie ich jest przedmiotem usługi świadczonej Usługobiorcom, jest niezbędne do jej prawidłowego wykonania lub nadzoru nad prawidłowym działaniem systemu teleinformatycznego Usługodawcy.
  8. Dostęp do informacji, o zmianach dotyczących sposobu i zakresu świadczenia usług przez Usługodawcę oraz do informacji, których wymóg dostarczania Usługobiorcy wynikający z Art. 6 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Usługodawca będzie realizował poprzez stronę https://b2b.smay.eu.
  9. Szczegółowe wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym  Usługodawcy składają się na Załącznik nr 1.

 

 

Rozdział 4
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

  1. Dane osobowe usługobiorcy są wprowadzane do systemu na podstawie zgody wyrażonej w  formularzu zgłoszeniowym b2b firmy Smay, który stanowi załącznik nr 2.
  2. Przetwarzanie danych osobowych będzie się odbywać na zasadach wskazanych w polityce prywatności.

 

 

Rozdział 5
Warunki zawierania i rozwiązywania umów

  1. Usługodawca zobowiązuje się do rozpoczęcia świadczenia usług najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od momentu dostarczenia poprawnie wypełnionego formularza zgłoszeniowego b2b firmy Smay, który stanowi załącznik nr 2.
  2. Usługodawca zobowiązuje się do zaprzestania świadczenia usług, dla konta w systemie b2b Smay, najpóźniej w terminie 5 dni od momentu otrzymania pisemnej rezygnacji.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do założenia konta do platformy B2B firmy Smay dla wybranych klientów.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wyłączenia konta i zaprzestania świadczenia usług systemu b2b smay bez podawania przyczyny.

 

 

Rozdział 6
Postanowienia przejściowe i końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964r. nr 16, poz.93 z póź. zm.), Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002r. Nr 144 poz. 1204 z zm.) oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
  2. Właściwym do rozstrzygania sporów wynikających z niniejszego Regulaminu jest Sąd powszechny, właściwy dla siedziby Usługodawcy.